صادق صادقی بابت اینکه گلش در ثانیه های آخر از سه امتیازی به یک امتیازی تبدیل شد ناراحت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با موافقت و نظر سرمربی تیم، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
سامان نریمان جهان که اولین پاس گل لیگ بیست و سوم را به نام خود ثبت کرد، امیدوار است در کنار بازیکنان جوان پیکان فصل متفاوتی را برای این تیم رقم بزنند.
آئورلیو دی‌لورنتیس با تعیین 150 میلیون یورو قیمت برای رضایت نامه ویکتو اوسیمن او را عملا غیرقابل فروش کرده است.
آبادان- لایروبی نشدن اروندرود به جایی رسیده که چنانچه دولت سریعاً اقدام عملی در این خصوص نکند، کشتی‌های ورودی به دلیل کاهش شدید عمق این رودخانه به گل نشسته و عملاً متوقف می‌شوند.
در دیدار نساجی و تراکتور، علیرضا حقیقی با واکنشهای به موقع و جایگیری مناسب، بارها دروازه نساجی را نجات داد تا با وجود دریافت یک گل، بهترین بازیکن تیمش باشد.
آقای گل تاریخ باشگاه استقلال از ریاست آکادمی باشگاه استقلال برکنار شد.
طی روزهای اخیر شایعاتی حول نیمکت پرسپولیس و جدایی یحیی گل محمدی به مقصد گل گهر شکل گرفته که اکنون با واکنش رضا درویش نیز همراه شد.
کاپیتان پیکان می گوید از همان جایی که مجتبی حسینی تاکید کرده گل خورده اند و باید جبران کنند.
مدافع گل گهر امیدوار است یک جام در پایان این فصل به مردم سیرجان هدیه بدهند.
سنبل آبی با نام علمی Solms Eichhornia crassipes، بومی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری است که به عنوان گیاه زینتی وارد کشور شده است و در مناطق خارج از محدوده بومی خود اغلب به عنوان یک گونه مهاجم شناخته می‌شود. سنبل آبی گیاهی سرطان‌زا است.
تسخیر دژ آنفیلد اتفاقی بود که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 23/2022 رخ داد؛ جایی که رئال مادرید با 5 گل پرچم خود را در بندر مرسی ساید به اهتزاز درآورد.
استقلال در برابر ملوان ارایه گر بازی خوبی بود و در نهایت برتری خود را با 4 گل جشن گرفت. در روزی که دروازه اش را هم بسته نگه داشت.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک امیدوار است بدون توجه به مسائل داوری برنده بازی با صنعت نفت باشند.
هافبک مازندرانی ذوب آهن می گوید به شخصیت و تجربه پرسپولیس باختند.
‎یحیی گل‌محمدی که در بازی رفت دو تیم غیبت داشت اکنون امیدوار است بار دیگر به تیم حریف امتیاز ندهد. جدال دو تیم در بازی رفت و در اصفهان با تساوی بدون گل پایان یافت. جایی که گل‌محمدی با محرومیت مواجه بود و این بازی را از سکوها دنبال کرد.
مهدی مهدی پور در پایان دیدار با مس رفسنجان که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، ضمن انتقاد از همبازیانش به صراحت گفت: استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
اگر چه استقلال با بازی انتقادی در برابر مس رفسنجان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر رفت اما به قول مهدی مهدی پور استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
هاجم مس رفسنجان می‌توانست روی موقعیت فوق العاده‌ای که در ثانیه پایانی در اختیار داشت، ستاره هفته لقب گیرد اما به شکل عجیبی آن را به فراز آسمان کوبید!
شارلروا با بهره‌مندی از یک بازیکن ایرانی دیدار برابر کورتریک را آغاز می‌کند.
دبیرکل مجمع ایثارگران با اشاره به درخواست احزاب اصلاح طلب از آقای رئیسی برای برگزاری تجمع، گفت: اگر مردم در انتخابات مشارکت داده می شدند و نمایندگان واقعی خودشان را در اجرا و قانونگذاری داشتند، حاکمیت می توانست از طریق نمایندگان و احزاب واسط با مردم به گفت و گو بپردازد. احزاب را که از کارکرد انداخته ایم و اساسا موضوعیت ندارد و اکثریت مردم را هم از مشارکت ناامید و منصرف کرده ایم؛ کار به جایی رسیده که خواسته هایشان را در کف خیابان مطرح می کنند و دیگران هم وقتی آب گل آلود شود ماهی خودشان را می گیرند.
یکی از خاطره‌انگیزترین تقابل‌های بدون گل فوتبال ایران برابر دانمارک رقم خورد؛ جایی که وایکینگ‌ها هر چه زدند راهی به دروازه هادی طباطبایی نیافتند.
حاشیه اصلی در برای بازی مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان بعد از اتمام بازی رقم خورد. جایی که در کنفرانس مطبوعاتی و هم‌چنین یکی از برنامه‌های تلویزیونی دیالوگ‌های جالبی در رابطه با گل نفتی‌ها رد و بدل شد.
مهاجم خیبر خرم‌آباد قراردادش با این باشگاه را به صورت رسمی فسخ کرد.
کاپیتان کرمان می گوید همین که این تیم دوبار عقب افتادگی را در زمین حریف جبران کرد یعنی جای امیدواری باقی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ